donderdag 25 juli 2013

Visiting Justus Home

Class 1
Funny Faces
Teacher Bernice, Urusla en ik
Na school ben ik met mijn sponsorkindje, Justus (rechts) en zijn broer Ruben (links) met hem naar huis gegaan om zijn mama te ontmoeten. Het was zo'n 15 minuutjes rijden met de motorbike. 
Ik had voor het gezin wat fruit gekocht. Ze is zo dankbaar. Deze foto is in hun gezellig huisje met stenen muren en elektriciteit en veel foto's en tekeningen. Op de kast zag ik Justus zijn kroon staan. De mama bedankte me heel hard voor wat wij (familie Meert) voor Justus doen. "May God bless you more". De mama is een zeer spontane mevrouw die heel graag lacht. Ik zie ook dat ze veel voor haar kindjes doet. Ze werkt bijna elke dag heel hard voor haar twee zonen waar ze fier op is. De vader heeft helaas het gezin vroeg na de geboorte verlaten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten